Ethosha park - Reisverslag uit Opuwo, Namibië van Janssens Janssens - WaarBenJij.nu Ethosha park - Reisverslag uit Opuwo, Namibië van Janssens Janssens - WaarBenJij.nu

Ethosha park

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Janssens

13 November 2012 | Namibië, Opuwo

De weg van Opuwo naar Dolomite camp was Afrika onwaardig. De weg lag er beter dan voor ons deur. We deden nog wat inkopen in Opuwo maar veel was er niet te krijgen. De vriezer was kapot en ofik even mee wou om een stuk van een halve koe te snijden. Ik heb vriendelijk bedankt. Al een geluk want een paar km van Ethosha park was er een mond en klauwzeer controle en we moesten ons ijskast open maken. Vers vlees mocht er niet in. Die gasten namen hun job au serieux. Onze Stef moest zijn rijbewijzen laten zien en de wagen werd grondig gecontroleerd. Bij de ingqng moesten we 80 Ndollar?dag en pp en 10 Ndollar per wagen betalen. Veel papier en boem boem a la post en we konden verder. De game drive kon beginnen. We waren nog niet goed binnen of de olifanten stonden al langs de kant. Na inchecken in een mooie lodge (Dollomite camp) zijn we gaan game driven. Deene waterput zat al voller dan de andere maar we ebben onze fototoestellen warm gestookt. Goed eten en goed geslapen! Het uitzicht was fantastisch.