Dollomite camp - Okaukuejo - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Janssens Janssens - WaarBenJij.nu Dollomite camp - Okaukuejo - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Janssens Janssens - WaarBenJij.nu

Dollomite camp - Okaukuejo

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Janssens

13 November 2012 | Namibië, Okaukuejo

Onderweg hebben we onze collectie nog wat aangevuld. We zagen onder meer twee puntlipneushoorns en kregen de gnoes goed in het vizier. In Okaukejo hebben we een camping, alles ok. Na wat inkopen en tanken zijn we naar "de" water put van Ethosha geweest. Buiten drie ollies en een giraf hebben ze niet veel gezien. Onze Stef heeft er uren gekampeerd terwijl ik de BBQ heb gedaan en wat heb opgerommeld. Hij heeft evenveel gezien als ik, ook niets. Dat is de natuur, je kan het niet sturen. We zijn dan maar op nacht safari geweest. Spektakel....Met een infra rood lamp door de bush bush hebben we neushoorns en leeuwen gezien. Onze stef zenf2.8 deed het prima, mijn tele liet het afweten. Onze stef zen sollite state camera leet filmen echter goed toe. Een leuke ervaring. We lagen laat in onzen tram, de put had om 11hr nog 2 neushoorns onder de spotlights.